Quick contacts
-
924/1 Cummerata Mission, Los Angeles, USA, Inc - 4852
-
Monday: 13:00-18:00
Masz pytania? Napisz do nas!
email: bok@bajkowewnetrza.pl
tel: 505 529 843
Bajkowe Wnętrza Marta Jagłowska-Janus
PKO BP, nr konta: 71 1020 4317 0000 5302 0534 5493
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia
Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem bajkowewnetrza.pl jest Bajkowe Wnętrza Marta Jagłowska – Janus, ul. Odrodzenia 97b, 26-600 Radom, zarejestrowana w CEIDG pod nr NIP 948 229 27 89, REGON 521378011.
Kontakt ze sklepem internetowym można uzyskać pod adresem poczty elektronicznej bok@bajkowewnetrza.pl lub telefonicznie pod nr 505 529 843, lub pisemnie pod adresem: Bajkowe Wnętrza Marta Jagłowska – Janus, ul. Odrodzenia 97b, 26-600 Radom.
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w tym zawierania umów sprzedaży na odległość z konsumentami oraz przedsiębiorcami na prawach konsumenta (art. 385⁵ KC).
Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.bajkowewnetrza.pl.
Aby zawrzeć umowę, należy złożyć zamówienie oraz zaakceptować regulamin.
Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej w opisie każdego z produktów znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.
Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy określając w szczególności wielkość, kolor, ilość (w sztukach) zamówionego towaru, a w razie potrzeby podając inne specyficzne informacje.
Moment zawarcia umowy: Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą kliknięcia przez Klienta przycisku kończącego zamówienie („Kupuję i płacę”) oraz otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia na trwałym nośniku (e-mail z potwierdzeniem).
Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonkę “DODAJ DO KOSZYKA“.
Produkt zostaje przeniesiony do koszyka.
Jeżeli Klient chce kontynuować zakupy, może dodawać kolejne produkty do koszyka.
Jeżeli Klient chce zakończyć procedurę zakupów, należy kliknąć ikonę “KOSZYK”.
Po wejściu na stronę koszyka, należy wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru.
Na podany przez Klienta adres e-mailowy zostanie wysłany e-mail potwierdzający odebranie zamówienia Klienta. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia oraz dane konta do realizacji przelewu za zamówione produkty. Przelewu można również dokonać za pomocą operatora płatności Przelewy24 na naszej stronie.
Przed złożeniem zamówienia Klient otrzymuje jasną informację o łącznej cenie wraz z podatkami i kosztami dostawy.
Ceny na stronie podawane są w złotych polskich.
Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta.
Do ceny towaru należy doliczyć koszty przesyłki w wysokości podanej przy składaniu zamówienia.
Nie jest możliwe dokonanie zmiany ceny po złożeniu zamówienia.
Wszystkie towary przedstawiane na stronie internetowej widniejące jako dostępne są towarami produkowanymi i szytymi na zamówienie pod klienta.
W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów lub skończeniu się tkaniny w hurtowni, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zmówienia w ciągu 14 dni od jego złożenia i podejmie decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
W przypadku braku danego towaru, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail o problemach z realizacją zamówienia i dostępnych opcjach (np. częściowa realizacja, pełna realizacja, lecz związane z tym wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia bez negatywnych skutków dla Klienta).
Jeśli Klient nie chce, by zamówienie cząstkowe było realizowane, zamówienie jest wycofywane bez negatywnych konsekwencji dla Klienta, a w razie dokonania przez niego płatności kwoty uiszczone zostaną zwrócone.
Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w 14 dni od poinformowania o braku realizacji na wskazany przez klienta nr rachunku bankowego.
Dostawy towaru realizowane są na terenie Polski i wybranych krajów Europy.
Zamówienie zostaje przekazane do realizacji w ciągu 4 dni roboczych od jego złożenia i zaksięgowania wpłaty na koncie.
Jeżeli wybrany towar jest dostępny, wysłany zostanie do Klienta w ciągu maksymalnie 16 dni roboczych od przekazania zamówienia do realizacji.
Łączny czas realizacji zamówienia nie powinien więc być dłuższy niż 20 dni roboczych.
Przesyłki wysyłane są kurierem pocztowym – przewidywany czas dostawy to 2 dni robocze od dnia następującego po nadaniu przesyłki.
Przesyłki zagraniczne – czas realizacji zgodnie z terminem podanym przez kuriera lądowego lub lotniczego.
Bajkowe Wnętrza Marta Jagłowska – Janus ponosi odpowiedzialność za dostarczenie zamówionego towaru do momentu jego doręczenia Klientowi.
W przypadku opóźnienia w dostawie Klient może wyznaczyć dodatkowy termin, a po jego bezskutecznym upływie – odstąpić od umowy.
Płatności za zamówienie należy dokonać na wskazany na stronie oraz w wiadomości mailowej nr konta poprzez realizację przelewu bankowego lub poprzez dokonanie płatności poprzez operatora płatności Przelewy24.
Operatorem płatności jest PayPro S.A. (Przelewy24). Dane operatora oraz regulaminy płatności dostępne są w procesie zakupowym.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu bajkowewnetrza.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) (dalej jako “Kodeks cywilny”).
Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje nie stanowią oferty, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.
Do umów zawieranych ze Sprzedawcą stosuje się prawo polskie. Językiem umowy jest język polski.
Bajkowe Wnętrza Marta Jagłowska – Janus zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi w terminie do 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i zaksięgowania wpłaty na koncie lub, w przypadku braku towaru, do poinformowania Klienta o braku towaru w takim terminie.
Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 20 dni roboczych.
W przypadku, gdy deklarowany czas dostawy przekroczy ww. termin, należy przekazać odpowiednią informację do sklepu, z podaniem numeru zamówienia oraz terminu zamówienia towaru.
Dostawy realizujemy jedynie na Polski oraz wybranych krajów Europy.
Koszt dostawy paczki standardowej wynosi 19,99 zł na terenie Polski.
Koszt dostawy większych paczek gabarytowych wyliczany jest wg. cennika dostaw kurierskich.
Koszt dostawy na terenie Europy ustalany jest wg. cennika dostaw kurierskich.
Aktualne koszty dostawy są prezentowane w koszyku przed złożeniem zamówienia.
Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.
W razie odstąpienia przez Klienta od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a wzajemne świadczenia Klienta i sklepu podlegają zwrotowi.
Klient ma obowiązek zwrócić towar będący przedmiotem zwrotu w stanie nowym, nieużywanym, w przeciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.
Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz zwracany towar należy wysłać na adres:
Bajkowe Wnętrza, ul. Stanisława Zbrowskiego 61D, 26-600 Radom.
Do zwracanego towaru należy dołączyć Fakturę Zakupu oraz Formularz Zwrotu Towaru, dostępny do pobrania na stronie sklepu.
Klient zobowiązany jest pokryć bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do sklepu (tj. koszt odesłania towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, poczty bądź innej instytucji).
Zwrot płatności następuje niezwłocznie, nie później niż w 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia dowodu jej odesłania.
Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić śladów użytkowania, prania, zabrudzeń oraz musi posiadać oryginalne metki.
Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Z uwagi na to, że wiele produktów jest wytwarzanych według specyfikacji Klienta (towary „na zamówienie”, personalizowane), prawo odstąpienia nie przysługuje w zakresie art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta – dla towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje również w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, m.in. gdy:
usługa została w pełni wykonana za zgodą konsumenta,
cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,
przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany,
towar ulega szybkiemu zepsuciu,
towar jest dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu ze względów higienicznych,
towar po dostarczeniu zostaje nierozłącznie połączony z innymi,
dotyczą napojów alkoholowych,
usługa dotyczy pilnej naprawy,
przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe, wizualne lub oprogramowanie,
dotyczy dostarczania dzienników lub czasopism,
zawarto umowę w drodze aukcji publicznej,
dotyczy usług zakwaterowania, gastronomii lub rozrywki z określoną datą,
dotyczy treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym,
usługa została wykonana w pełni na wyraźną prośbę konsumenta.
Bajkowe Wnętrza Marta Jagłowska – Janus dokłada wszelkich starań, aby oferowany przez sklep internetowy towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy.
Jednakże gdyby towar posiadał wady fizyczne lub prawne w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego bądź był niezgodny z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
Reklamację można zgłosić:
📩 mailowo – bok@bajkowewnetrza.pl,
📦 lub listownie na adres: Bajkowe Wnętrza Marta Jagłowska-Janus, ul. Stanisława Zbrowskiego 61D, 26-600 Radom.
Rękojmia przysługuje konsumentowi przez 2 lata od wydania rzeczy.
Bajkowe Wnętrza ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od momentu jej otrzymania.
W przypadku uznania reklamacji – sklep wyśle produkt naprawiony lub nowy w ciągu 14 dni, a gdy okaże się to niemożliwe – zwróci pełną kwotę.
W przypadku nieuwzględnienia reklamacji – towar zostanie odesłany z uzasadnieniem odmowy.
Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
Koszty odesłania produktu w ramach reklamacji ponosi sklep.
Administratorem danych osobowych Klienta sklepu internetowego bajkowewnetrza.pl jest Bajkowe Wnętrza Marta Jagłowska–Janus, ul. Odrodzenia 97b, 26-600 Radom.
Kontakt: bok@bajkowewnetrza.pl
Dane osobowe Klienta przetwarzane będą przez Bajkowe Wnętrza Marta Jagłowska–Janus wyłącznie dla celów wykonania umowy, realizacji zamówienia, kontaktu oraz prowadzenia sklepu internetowego.
| Cel przetwarzania | Rodzaj przetwarzanych danych | Podstawa prawna przetwarzania |
|---|---|---|
| Obsługa zamówień w sklepie, obsługa kont klientów w sklepie | Dane identyfikacyjne i kontaktowe klienta (adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy, dane do faktury), szczegóły i historia realizacji zamówienia | Umowa zawarta z Tobą jako klientem sklepu – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO |
| Kontakt z Tobą, obsługa zapytań | Dane identyfikacyjne oraz informacje podane w formularzu kontaktowym lub korespondencji, historia korespondencji | Nasz prawnie uzasadniony interes zapewnienia komunikacji z osobami kontaktującymi się ze sklepem – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO |
| Obsługa reklamacji i inna obsługa posprzedażowa (np. zwroty, odstąpienie od umowy) | Dane identyfikacyjne i kontaktowe klienta, szczegóły zamówienia, historia korespondencji | Nasz prawnie uzasadniony interes do obsługi reklamacji i realizowania procedury odstąpień – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO |
| Archiwum | Wszystkie dane wymienione powyżej wpływające od klientów i użytkowników sklepu na różne cele | Nasz prawnie uzasadniony interes zabezpieczenia danych na potrzeby ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO |
| Księgowość i obowiązki podatkowe | Dane identyfikacyjne i kontaktowe klienta, szczegóły faktur | Realizacja obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa podatkowego – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO |
| Analiza i statystyka sprzedaży w sklepie | Statystyki sprzedaży oraz zachowań użytkowników (ruchu) na stronie internetowej | Nasz prawnie uzasadniony interes do prowadzenia analiz biznesowych i optymalizacji działalności – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO |
| Cele marketingowe | Dane o historii przeglądania zawartości sklepu, historia zakupów, dane demograficzne (wiek, płeć), zainteresowania | Nasz prawnie uzasadniony interes do prowadzenia marketingu własnych produktów i usług; działania marketingowe wymagają uprzedniej zgody – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO |
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji umowy, wystawienia dokumentów sprzedaży, wysyłki produktów i kontaktu w sprawie zamówienia.
Okres przechowywania danych:
dane transakcyjne – przez okres wymagany przepisami podatkowymi,
dane konta – do czasu jego usunięcia,
dane marketingowe – do czasu wycofania zgody,
dane związane z roszczeniami – do upływu okresu ich przedawnienia.
Twoje prawa:
Masz prawo do:
dostępu do swoich danych,
ich sprostowania lub usunięcia,
ograniczenia przetwarzania,
przeniesienia danych,
sprzeciwu wobec przetwarzania,
cofnięcia zgody w dowolnym momencie (jeśli była udzielona),
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podstawy prawne przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – wykonanie umowy,
art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – uzasadniony interes administratora,
art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – obowiązki prawne (np. księgowe).
Dane mogą być powierzane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora (np. dostawcy IT, księgowość, firmy kurierskie, operator płatności).
Klientowi przysługuje prawo dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przenoszenia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania oraz cofnięcia zgody.
Przysługuje także prawo złożenia skargi do Prezesa UODO.
Dane związane z zamówieniem przechowywane są przez okres:
wynikający z przepisów podatkowych,
do czasu usunięcia konta,
lub do momentu wycofania zgody marketingowej.
Serwis bajkowewnetrza.pl wykorzystuje pliki cookies.
Więcej informacji na temat plików cookies można znaleźć w Polityce cookies umieszczonej w serwisie www.bajkowewnetrza.pl.
Podczas pierwszej wizyty wyświetlamy baner cookies z możliwością wyboru kategorii plików.
Brak zgody na cookies marketingowe/analityczne nie ogranicza korzystania ze sklepu.
Do każdego zakupionego towaru dołączona jest faktura (wysyłana elektronicznie na adres e-mail podany przy zamówieniu).
Do umów zawartych ze sklepem stosuje się prawo polskie.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
📅 Data publikacji regulaminu: 28.03.2023
🛠️ Ostatnia aktualizacja: 03.10.2025